Dansk

Websitet er I øjeblikket kun tilgængeligt på Dansk og Engelsk, men en Svensk, Norsk, og Islandsk version er under udarbejdelse. Kilk på flaget herunder for at se websitet på Dansk. Har du behov for at se websitet på et andet sprog end Dansk og Engelsk, bedes du kontakte Margrethe-Skolen via mail: info@margrethe-skolen.dk eller på telefon: (+45) 33 13 09 26.

English

The website is only available in Danish and English at the moment, but a Swedish, Norwegian, and Icelandic version is currently under development. Click on the flag below to view the site in English. If you need to see the website in a language other than English and Danish, please contact Margrethe-Skolen by mail: info@margrethe-skolen.dk or by phone: (+45) 33 13 09 26.