For at komme i betragtning til en studieplads bedes du udfylde vores optagelseformular i højre side. Skolen vil herefter gennemgå din ansøgning og vil dernæst kontakte dig inden for den nærmeste fremtid. Ved accept på din tilmelding vil du blive inviteret til en personlig samtale, hvor du har mulighed for at se skolens omgivelser, stille spørgsmål og hvor skolens ledelse har mulighed for at høre mere om dig.

RATER

Uddannelsesafgiften udgør i alt kr. 198.000,00 DKK som forfalder i følgende rater:

SU

Uddannelsen er godkendt af Uddannelses- og Forskningsministeriet, og den studerende kan derfor søge om SU. Dette kan gøres via SUs hjemmeside som du finder her.

SU er på 5.941 DKK per måned for udeboende og op til 2.561 DKK per måned (afhængig af husstandsindkomst) for hjemmeboende. Den studerende er derudover berettiget til et SU-tillæg på yderligere op til 2.319 DKK per måned da Margrethe-Skolen er en privatskole (Hvis hjemmeboende er satsen afhængig af husstandsindkomst).

Dermed kan studerende modtage op til 296.823 DKK over de 3 år uddannelsen varer. Derudover er der muligheden for at optage SU lån på 3.020 DKK per måned.

Satserne er fra 2016. Bemærk at reglerne afhænger af om den studerende er dansk statsborger eller ej, læs mere om dette her.

BETALING

Ved indmeldelsen betales et depositum på 4.000 DKK, som refunderes ved betaling af 6. rate. Ved annullering eller afbrydelse af uddannelsen fortabes depositum.

Betaling til Margrethe-Skolen kan ske via bankoverførsel til skolens konto i Nordea:
Reg nr. 2191
Konto nr. 0102 303083

Angående indbetalinger fra udlandet:
IBAN: DK9220000102303083
SWIFT: NDEADKKK